فرهنگی ، گردشگری

فرهنگی ، گردشگری و اطلاع رسانی

فرهنگی ، گردشگری

فرهنگی ، گردشگری و اطلاع رسانی

این وبلاگ سعی بر این دارد تا نقاط کشف نشده و بکر خوزستان و دیگر اقصی نقاط کشور را معرفی و فرهنگ دیگر قوم ها را معرفی نماید در راستای این مهم نیز مطالبه گری و شفاف سازی نیز جز رئوس وظایف خویش قرار داده است .
با نظرات ارزنده ما را در این اطلاع رسانی یاری نمایید با مطالب آموزنده و خلاقانه خویش

  • ۰
  • ۰

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، برنامه‌های این هفته در سراسر کشور را اعلام کرد.
بر اساس اطلاعیه صادر شده، هفته روابط‌عمومی فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این حوزه در مسیر تحقق اهداف و پیشرفت کشور بوده و از سوی دیگر امکان بهره‌مندی استادان، مدیران، کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی را از دیدگاه‌ها، انتظارات و نظرات مردم درباره عملکردشان فراهم می‌کند.
ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، ضمن تبریک این هفته و 27 اردیبهشت روز ملی روابط‌عمومی از همکاران روابط‌عمومی در سراسر کشور درخواست می‌نماید ضمن برگزاری نشست‌های تخصصی برای بررسی نقاط ضعف و قوت روابط‌عمومی‌ها و بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی این فن، هنر و صنعت دارای ارزش افزوده، نسبت به انجام امور ذیل اهتمام ورزند: 
1- دیدار با صاحبان رسانه و اصحاب اهل قلم با هدف تقدیر از آنها برای یاری رساندن به روابط‌عمومی‌ها در انتشار اخبار، گزارش‌ها، نقدها و نظرهای آگاه‌کننده افکارعمومی و تقویت مناسبات و تعاملات حرفه‌ای فی‌مابین.
2- برنامه‌ریزی و حضور در مراکز نگهداری از معلولان، سالمندان و بیماران با هدف تهییج افکارعمومی برای توجه مستمر به همنوعانی که در مسیر زندگی خود با مسائل و مشکلاتی مواجه می‌باشند. 
این امر در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی روابط‌عمومی قابل دسته‌بندی است.
3- حضور در طبیعت و یا برگزاری مراسم پاکسازی کوه و دعوت از مردم برای توجه به موضوع حفظ محیط‌زیست به عنوان یکی از پرچالش‌ترین مسائل مبتلابه کشور.
4- دیدار با هنرمندان رشته‌های گوناگون، با هدف تقدیر از آنها و استفاده از ظرفیت‌های ایشان به‌عنوان سرما‌یه‌های بی‌بدیل اجتماعی.
5- برگزاری نشست‌های تقدیر و تشکر از همکاران بازنسشته روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها با هدف توجه به اهمیت نیروی انسانی متخصص و ماهر در روابط‌عمومی.
6- بازدید ار موزه‌های سراسر کشور به منظور ترغیب و تشویق عموم مردم  در راستای آشنایی هر چه بیشتر با میراث فرهنگی و تاریخی کشور.
7- مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رأی و تبیین نیازها و خواسته‌های مهم مردم.

در پایان امید است با مشارکت فعال همه عزیزان در تقویت رو به رشد جایگاه روابط‌عمومی‌ها شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی باشیم.
ستاد برگزاری هفته روابط عمومی /انجمن روابط عمومی ایران

  • ۹۶/۰۲/۲۷
  • ابراهیم 2000

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی